Tuesday 21 May 2013

Denim og sommerfugler

Har prøvd meg på en liten pung i denim idag. Inspirasjonen har jeg hentet fra en av bøkene til Lise Bergene, synes hun syr så mye fint.








































Og så er det endelig blitt såpass mildt i været at sommerfuglene flyr igjen. Som noen kanskje vet, så har jeg en helt spesiell hobby i tillegg til quilting, jeg fanger og registrerer sommerfugler, helst nattsommerfugler eller møll. Da var det vel på sin plass å brodere en sommerfugl også.























Og her får du se en av de fine jeg fikk i fella i natt.
























I've done a denim pouch today, inspired by the Norwegian quilter Lise Bergene.  And my new embroidery is inspired by my other hobby, I collect butterflies/moth. Last night I found this pretty one.

Linked up to Fabric Tuesday at Quilt Story and WOW Us Wednesday.

3 comments:

  1. Att sy i jeans tyg är så mysigt..fin pung har du gjort!!Bambikram

    ReplyDelete
  2. Det var en fin liten börs Du sytt i jeanstyg, tycker jag.
    Fjärilar är något som jag tycker är vackert och ett speciellt djur.
    Just i dag visade jag på min blogg en necessär som jag sytt i bland annat ett tyg med fjärilar på.

    Dollandesign

    ReplyDelete
  3. Love, love, love your projects and isn't that moth just amazing?!
    Cath @ Bits 'n Bobs

    ReplyDelete

Anonyme kommentarer blir slettet.
If you comment as anonym, the comment will be deleted.